neljapäev, 12. jaanuar 2017

Koolivaheaeg...

Tere!

Täna ma siis räägin oma jõuluvaheajast. Iga aasta ma lähen jõuludeks Tartusse. Sinna koguneb meie suur pere: vanaema, vanaisa, ema, õde, õe peika, vend, tädi, tädi mees, mu nõbud (mu isa käis juba 23. mulle jõuluvana mängimas ja kinkis mulle ukulele) jne... Me sõidame mu emaga Pärnust alati 1 päev enne jõululaupäeva Tartusse. Seal me hakkame sööki valmistama ning vaatame jõulufilme nt: visa hing (kõik osad), üksinda kodus (kõik osad) ning valime iga aasta uue filmi mida võiks vaadata. Kui oli jõululaupäeva õhtu, läksime me kõik pidulauda ning hakkasime sööma. Kui kõik oli enam-vähem söödud hakkasime me kingitusi lahti tegema (meil on muidu selline traditsioon, et iga aasta me teeme loosi kes kellelegi kingitust teeb). Igatahes enne kingituste avamist me kõik hakkasime jõululaule laulma. Mina mängisin ukulelet ja mu ema mängis klaverit. Ma sain omale kingituseks raamatud "Harry Potter and the cursed child"ja "Mõtetute riikide aabits", riideid, meigi asju, raha jne... Igatahes mulle väga meeldis kogu mu perega kokku saada. Seda võiks rohkem teha :).

Uuel aastal ma lähen alati maale pere tuttavate juurde. Eelmine aasta kolisid sinna kõrvalmajja sisse inglased, kelle tütrega me saime sõpradeks. Me mängisime igasuguseid mänge ning panime muusika valjuks, et tantsida.Päeva-õhtu lõpus me lasime ilutulestikke. Väga tore päev oli!



                                                                                                              Tsau praegu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar